MÁME PRE VÁS ODPOVEDE
Máte otázky k téme „Poistná udalosť“? V nasledujúcich riadkoch nájdete odpovede.
Po nahlásení poistnej udalosti sa Vám obratom ozve príslušný regionálny manažér a dohodne s Vami termín návštevy likvidátorov. Ak sa blíži zber poškodenej plodiny, uskutoční sa likvidácia poistnej udalosti prednostne. V prípade poškodenia, ktorého úplný rozsah sa prejaví až po určitom čase, je možné po oznámení poistnej udalosti vykonať predbežnú obhliadku. Finálne stanovenie výšky škody sa uskutoční až s časovým odstupom. Ak máte otázky týkajúce sa priebehu likvidácie škody, obráťte sa na príslušného regionálneho manažéra. Kontaktnú osobu pre Váš región nájdete tu.
Dokumenty, ktoré sa týkajú poistných udalostí, nájdete po prihlásení na portáli v menu vľavo v záložke „Dokumenty“ alebo v záložke „Stav škodových udalostí“.
Údaje o účte, na ktorý má byť vyplatené poistné plnenie, môžete aktualizovať:
- po prihlásení na portáli v menu vľavo v záložke „Základné údaje“ alebo
- na škodovom protokole, ktorý sa vyhotovuje počas likvidácie poistnej udalosti.
Áno, oznámenie poistnej udalosti je podmienkou pre vyplatenie poistného plnenia.
NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?
Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] alebo nám zavolajte na tel. číslo: 02/55 64 34 50, 02/55 64 34 39.
POZNÁMKA
Cieľom často kladených otázok je poskytnúť praktické a stručné informácie. Nie sú právne záväzné.